Joseph Trance

Absence Makes The Heart Grow.....

    I never asked anything of you.  I never demanded you
follow my rules, or restrained where your mind, heart or body went.  I wanted you to be free; an independent thinker, experience life with all its subtleties, and the Natural consequences of your decisions.  I didn't want to stunt your growth or enclose you tight in my perceptions of how life should be lived.   So...that's  
why...
I guess I could have shaped you more..told you how I at least felt about some of the things you did.  I guess I  could have told you my perception of Right and Wrong.
And I guess I could have laid down some...rules.  But I didn't.  I wanted you to be FREE.                                           SO. HERE we are.  You, free.  Me..not.  Just do me one favor.  Put the gun down.  And think...really think what can possibly happen before you sho....
..
  






 

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Joseph Trance.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 29.03.2023.

 
 

Leserkommentare (1)

Alle Leserkommentare anzeigen!

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Psychologie" (Kurzgeschichten in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Joseph Trance

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


A Chris-missed Memory - Joseph Trance (Science-Fiction)
A Long, Dry Season - William Vaudrain (Leben - Aus dem Leben)