Mary Diana

The magic word

           One day,when I was walking in the street,I heard something very strange.A little boy said ''gamake'' in the middle of a sentence and I wanted to tell him that wasn' t a word because it wasn't good for him to grow up without knowing that word doesn' t even exist.
           ''Yes,it does!''said the little boy.''If you don' t believe me,ask it!''
           ''How can I ask a word something?Words don' t speak.''
           And in the second moment,he showed me with his little finger the strange word.There were some small and colourful letters,dancing and laughing in the street.
           ''I think we should tell you how we decided to create a new word'',the magic letters told me.''Everything started when we were sad because people began not to use us in sentences.So,we decided to get united and create a new word.I am ''game'',the most lovely word in children' s life and she is ''cake'',the most delicious word in people' s life and together we are''gamake''.
           From that day,I learnt that even words have feelings and we should appreciate them more and use them all because the world would be a disaster without them.

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Mary Diana.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 27.04.2012.

 
 

Leserkommentare (1)

Alle Leserkommentare anzeigen!

Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Fantasy" (Kurzgeschichten in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Mary Diana

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


The little box - Mary Diana (Humor / Witziges)
Heaven and Hell - Rainer Tiemann (Humor / Witziges)