Vinu Edappam Vettil

Death Anniversary

Bell rings continuously.
“ring ............ring........ring.....”
On last ring, the maid took it up.
“You didn’t left yet? We are waiting in party hall” madam asked.
“I have finished her dressing. We will be reaching there soon”. Maid put the phone
“They have to come fast” she murmured .Elizabeth have been waiting for her child in party hall to introduce her small child to all members. She would never miss any of parties in her life because these were the place for showing her richness and prosperity.
“ring............ring.............”. Her mobile rang suddenly.
She has taken it. “Are you Miss Elizabeth?”
“Ya.”
“This is from Central hospital. Your daughter was admitted here very seriously from an accident held in highway just now”
That baby gone from this earth by presenting a party to her mother. “Death Anniversary”

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Vinu Edappam Vettil.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 01.02.2011.

 
 

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Leben - Aus dem Leben" (Kurzgeschichten in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Vinu Edappam Vettil

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


A Long, Dry Season - William Vaudrain (Leben - Aus dem Leben)
Amour fourbe - Linda Lucia Ngatchou (Allgemein)