Drazen Boskic

The last thing from UNDERNEATH IN THERE

UNDERNEATH IN THERE

 

A Chubby Tale
A Crazy Match
Adrian’s Waves
Alto’s Path
Deadline
Drowning Strangers
Give A Little Break
In The Spring Time
Neita
Renate
Snowflakes From Chevalier
Sweets For Alexandra
Underneath In There

 

 

 

Thank to Planuska (you may be laughing at me from one of the clouds, but I am good as long as I know you look after me, my love for you is greater than the pain you left us with), Tomás (all my love to you, we’re sure stronger than all the storms that liked to shake the cloud we’re in) Mum, Dad, Sandra, Luka, Dunja, Slavko, Cocco (it must be I even have you as one of the line on my hand palm) Martijn Phillipaart for sharing his garden with me, Aline (the greatest artist woman from Greece to here), Marcello (I’m still wearing you as a brooch on my heart), Paula for all the years that we travel heart to heart),Renate (Cherry, I hope you know I am constantly feeling you), F. Mehhout (working with you really was a fun!), Lucien (a devil you must love!), Mina, Esko (your accordion really knows how to rock the universe), Jo, you are always on my mind.

 

 

 

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Drazen Boskic.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 12.09.2006.

 
 

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Allgemein" (Gedichte in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Drazen Boskic

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


In Truth - Drazen Boskic (Allgemein)
RENAISSANCE - Mani Junio (Allgemein)
Love - Christina Dittwald (Emotionen und Gefühle)