Drazen Boskic

The last thing from ALL MADE OF ICE

ALL MADE OF ICE

507 Service Boy
All made of Ice
At the Cloud Pink
Drowning Inn
Leander
Marcello’s Party
Orange Lash
Police Queen
Still Drowning Inn
The Insider

 

 

Thank to mum (you will always be our warmest shoulder), Daddy- o, Sandra, Luka the Insider – I am sure you’ll walk a path that is opposite to their, Paula for taking Dotty on the video tape (you are one of the warmest women I’ve ever known), regardless of all to the guys from Drowning Inn Hotel, though glad that  the toasts always win, for Marcello’s following and understanding (you may be my most silent Friend, but you’re sure the great one), Y.M. Herkens for a beautiful day at the ‘Centraal’, A. Mendes Moreno for rescuing me from those Creatures (victims of the eternal complexes!), Da-do, P.J.Dennis, Ivana, R. Gaertner (you are this kind redhead creature), J. van Sleen (I’ll always know those picnics in your room)  and all the coolers from the Golden Town who have inspired me by their faith in balls.

 

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Drazen Boskic.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 09.09.2006.

 
 

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Allgemein" (Gedichte in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Drazen Boskic

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


Fettle Little Stains - Drazen Boskic (Allgemein)
Chinese Garden - Inge Offermann (Allgemein)
Feelings...❤️ - Ursula Rischanek (Liebe & Romantik - Liebesgedichte)