Shirley Ehling

Disguise

18.08.2007

Okay. Stop it. Stop slitting my heart with every word you say.

Forget it. Moi, jamais, because you hurt me although I told you weeks before to not doing that, when we kissed in the moonlight and you promised me it would never happen again.

I believed you, like I always do. The worst mistake I have ever done.

How dare you?



 

Never in your entire life have you felt the way I feel now. So, how could you actually understand?

I opened my heart just for you, guy. And you abused my love.

Do I really look like a puppy for playing? Without you life would be better for me -

mais je t'adores et je te détestes encore...

Let it have an end please.

 

I cannot go on being a slave of those pains. My body, my soul - don't you see what it's doing to me? Leave. Get out of my head! Per sempre!

Non voglio più - non posso più...questo dolore...Senza di me - vaffanculo!

I'm obsessed with anger...

So what?!

 

I'm going to tell you "bye, bye".

Because you won't be the one to destroy me - not anymore.

And I'm not feeling anything after all.

 





  



 

 

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Shirley Ehling.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 26.06.2009.

 
 

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Liebe & Romantik - Liebesgedichte" (Kurzgeschichten in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Shirley Ehling

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


El Tercer Secreto - Mercedes Torija Maíllo (Science-Fiction)