Maria Teresa Aláez García

No a la guerra si a la paz.

 

NO A LA VIOLÈNCIA EN QUALSEVOL DE LES SEVES FACETES.

 

CONDEMNA AL TERRORISME I A L'ÚS I ABÚS POLÍTIC

 

NO A LES MATANCES FÍSIQUES I ESPIRITUALS.

 

NO A L'APROPIACIÓ  INDEGUDA D'IDEES, BÉNS I PERSONES.

 

NO A LA MANIPULACIÓ DE LES PERSONES SIGUI FISICA SIGUI INTEL·LECTUALMENT.

 

NO A AQUESTES BARBÀRIES QUE DESTROSSEN FAMÍLIES, SIGUI AMB BOMBES, SIGUI AMB LLEIS.

 

SI A UN SISTEMA D'IGUALTAT I DE RESPECTE ON SIGUEM TRACTATS COM PERSONES.

 

 

NO A LA VIOLENCIA EN CUALQUIERA DE SUS FACETAS.

 

CONDENA AL TERRORISMO Y AL USO Y ABUSO POLITICO.

 

NO A LAS MATANZAS FISICAS Y ESPIRITUALES.

 

NO A LA APROPIACION INDEBIDA DE IDEAS, BIENES Y PERSONAS.

 

NO A LA MANIPULACIÓN DE LAS PERSONAS SEA FISICA SEA INTELECTUALMENTE.

 

NO A ESTAS BARBARIES QUE DESTROZAN FAMILIAS, SEA CON BOMBAS, SEA CON LEYES.

 

SI A UN SISTEMA DE IGUALDAD Y DE RESPETO DONDE SEAMOS TRATADOS COMO PERSONAS.

 

 

NO A LA GUERRA. SÍ A LA PAU.

 

NO AL VESSAMENT DE SANG. SÍ A L'INTERCANVI DE CULTURES I CIVILITZACIONS.

 

NO A LA INJUSTÍCIA. SÍ A L'EQUITAT.

 

NO A QUALSEVOL GUERRA EN AQUEST PLANETA. SÍ A TOTES LES SOLUCIONS ALS PROBLEMES QUE AFECTEN A TOTS ELS ÉSSERS HUMANS I QUE NOMÉS TENEN UN ENEMIC: L'EGOISME COBEJÓS.

 

NO AL FAM I A LA MISÈRIA. SÍ AL REPARTIMENT DE LA RIQUESA.

 

NO A LA DIVISIÓ DE LA HUMANITAT. SÍ A LA IGUALTAT D'OPORTUNITATS SENSE DISTINCIÓ DE SEXE, RAÇA, CREDO, CULTURA I NIVELL ECONÒMIC I CLASSE SOCIAL.

 

NO A MÁS LLÀGRIMES VESSADES PER CAUSES SENSE SENTIT. SÍ AL RIURE DELS XIQUETS.

 

NO A LA PÈRDUA DE MÁS FILLS NI DE MÁS PARES. SÍ AL DESENVOLUPAMENT DE MEDICINES PER A GUARIR VIDES  DISTRIBUÏDES GRATUÏTAMENT.

 

NO A BUSH. SÍ A LULA DÓNA SILVA SI SEGUEIX COM VA.

 

NO AL CANVI DE PETROLI NI D'ARMES PER VIDES HUMANES. SÍ AL DESARMAMENT I AL CANVI DEL DINERS DESTINATS A LES ARMES PER MENJAR, MEDICAMENTS I SOLUCIONS A LA FALTA D'AIGUA, D'UTENSILIS PER A FER LA TERRA CULTIVABLE, DE LLOCS DE TREBALL, Etc...

 

SÍ AL DESENVOLUPAMENT POSITIU DEL SER HUMÀ I DEL NOSTRE PLANETA.

 

NO, NO I NO A LES GUERRES.

 

NO A LA GUERRA. SÍ A LA PAZ.

NO AL DERRAMAMIENTO DE SANGRE. SÍ AL INTERCAMBIO DE CULTURAS Y CIVILIZACIONES.

NO A LA INJUSTICIA. SÍ A LA EQUIDAD.

NO A CUALQUIER GUERRA EN ESTE PLANETA. SÍ A TODAS LAS SOLUCIONES A LOS PROBLEMAS QUE AFECTAN A TODOS LOS SERES HUMANOS Y QUE SÓLO TIENEN UN ENEMIGO: EL EGOÍSMO CODICIOSO.

NO AL HAMBRE Y A LA MISERIA. SÍ AL REPARTO DE LA RIQUEZA.

NO A LA DIVISIÓN DE LA HUMANIDAD. SÍ A LA IGUALDAD DE OPORTUNIDADES SIN DISTINCIÓN DE SEXO, RAZA, CREDO, CULTURA Y NIVEL ECONÓMICO Y CLASE SOCIAL.

NO A MÁS LÁGRIMAS DERRAMADAS POR CAUSAS SIN SENTIDO. SÍ A LA RISA DE LOS NIÑOS.

NO A LA PÉRDIDA DE MÁS HIJOS NI DE MÁS PADRES. SÍ AL DESARROLLO DE MEDICINAS PARA CURAR VIDAS DISTRIBUÍDAS GRATUITAMENTE.

NO A BUSH. SÍ A LULA DA SILVA SI SIGUE COMO VA.

NO AL CAMBIO DE PETRÓLEO NI DE ARMAS POR VIDAS HUMANAS. SÍ AL DESARME Y AL CAMBIO DEL DINERO DESTINADO A LAS ARMAS POR COMIDA, MEDICAMENTOS Y SOLUCIONES A LA FALTA DE AGUA, DE UTENSILIOS PARA HACER LA TIERRA CULTIVABLE, DE PUESTOS DE TRABAJO, ETC...

SÍ AL DESARROLLO POSITIVO DEL SER HUMANO Y DE NUESTRO PLANETA.

NO, NO Y NO A LAS GUERRAS.

 

 

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Maria Teresa Aláez García.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 14.09.2008.

 
 

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Krieg & Frieden" (Kurzgeschichten in spanischer Sprache)

Weitere Beiträge von Maria Teresa Aláez García

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


Yo estúpida - Maria Teresa Aláez García (Trauer & Verzweiflung)
Bad year 2021 - Rainer Tiemann (Historisches / Geschichte)