Ivan Sokac

I AM HAPPY

Shadows scare you. Shadows of restless, lost souls. You are thinking, they would hurt you. They would bring some evil to you. Then you look curiously around without knowing at what point in time to stop looking.

You know tough I am happy. I’m happy, because I can see that you see further than me. Happy because behind your eyes, under the long butterfly eyelashes, hides dreamy glance and your wet and glazy heart.

I'm happy that your anger is contained in the ice cube. It melts in the sun so it looks like it is never there.

Joy overtakes me cause you are every day bathed, like a child, by love, laughter or tears before going to rest.

I'm happy that you, for the first time, squeezed my palm forever to grow up on it.

I am happy to have you. I am happy that you are a better man than myself…

 

to my son Filip

Alle Rechte an diesem Beitrag liegen beim Autoren. Der Beitrag wurde auf e-Stories.org vom Autor eingeschickt Ivan Sokac.
Veröffentlicht auf e-Stories.org am 18.09.2019.

 
 

Leserkommentare (0)


Deine Meinung:

Deine Meinung ist uns und den Autoren wichtig! Diese sollte jedoch sachlich sein und nicht die Autoren persönlich beleidigen. Wir behalten uns das Recht vor diese Einträge zu löschen! Dein Kommentar erscheint öffentlich auf der Homepage - Für private Kommentare sende eine Mail an den Autoren!

Navigation

Vorheriger Titel Nächster Titel

Mehr aus der Kategorie "Allgemein" (Kurzgeschichten in englischer Sprache)

Weitere Beiträge von Ivan Sokac

Hat Dir dieser Beitrag gefallen?
Dann schau Dir doch mal diese Vorschläge an:


BEHIND THE CURTAIN - Ivan Sokac (Allgemein)
Amour fourbe - Linda Lucia Ngatchou (Allgemein)
Pushing It - William Vaudrain (Allgemein)